Sunday, September 5, 2010

MENJELANG KEMERDEKAAN

Kat cni nak berkongsi sikit apa yang aku buat dihujung minggu sebelum menyambut hari kemerdekaan yang lepas...Kalu korang boleh tengok gambar-gambar yang aku upload kat bawah ni, korang dah boleh tahu apa yang aku buat. Nie lah pengisian masa lapang aku...sebagai student memang la asgmen tu tak boleh dilupakan tapi dalam buzy2 tu kena jugak relaks kan minda dengan kerja-kerja yang berfaedah...tak mau la cakap panjang, jom nak bawak korang semua tengok.....

Hujung minggu dimulakan dengan kerjasama kawan-kawan, kitaorg plan nk celebrate brithday romate aku dgn kwn sekelas aku..dah kena tarikh yang sama so celebrate sekali la jimat ckit..huhuhu




Pastu kitorang letakkan tandatangan aku yang mahal tu untuk sokong yang 'save Gaza'...sebelum balik singgah jap gerai yang ada kat situ jwb kuiz soklan tentang Palestin tak sangka plak btoi dapat no3...k la tu


Pagi tu, terasa tangan ni gatai la plak mcm rasa nk buat sesuatu, so aku dengan Fara pun tolong JMK2 Khar tu memasak atau ayat mudahnya berSEWANG la...tapi tak lama pun sebab ramai sangat tak tahu nk buat apa, aku ajak Fara p buat benda len plak..



Nie la, aku tolong mengecat btol untuk mencipta Malaysia BOOK OF RECORD menggunakan botol terpakai bagi menyiapkan 1 MALAYSIA GERGASI..penat jugak la mengecat sampai habis tudung, baju, seluar kena cat...tapi semangat merdeka punya psai takda masalah lah.


Letih mengecat, kena jemur plak..bagi kering, panas bahang matahari tu tak payah nk kata..rasa macam nk buka jer posa pada hari itu tapi bila dah buat kerja ramai-ramai ni letih-letih pun seronok jer rasanya...



Akhirnya tiba ler time berbuka posa...nie lah masanya saat2 yang ditunggu..hehehehe..Semua ni masakan sewang tadilah tapi huhuhu sambil makan aku menangis bukan sebab terharu tapi mak oiiii pedassssssssss!!!!!!!!dh la aku tak tahan pedas ..kembung jer perut dengan air.tapi thnks dapat makan free arini =)




Malam tu plak 'MARI-MARI AIS BLENDED, MURAH2!' aku kena bertugas lor menjual untuk exco aku..Untung kitaorang ingat nk buat baju Rexco PRO ler





Nielah hasilnya, cantik kan botol ni disusun????semua pakat bekerjasama menyiapkannya...Tahniah dan syabas kat semua yang berjaya menyiapkannya seperti yang dijangkakan


Ada lagi sebenarnya, tapi tak sempat nk tagkap gambar nk tunjukkan(MCM RIAK LA PLAK) nk dikogsikan hehehee..apa pun aku nasihatkan kat korang yg kat luar sana, korg kalu stress sgt2 study korang jaganlah buat benda bukan2 bek korag buat benda yang berfaedah..terasa kepuasan tu memag menusuk kalbu la hehehe...nnti jumpa lagi bubye

No comments:

Post a Comment